Welke superhelden van de film Captain America: Civil War hebben allemaal een eigen film?

Ik heb Captain America: Civil War zelf nog niet gezien.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Captain America
Iron Man
Spiderman

Andere hebben bijrollen in de andere Avengers films of andere Marvelfilms.

Toegevoegd na 4 minuten:
Hier een lijstje met films en series die je moet zien om alles gezien te hebben rond S.H.I.E.L.D.
http://www.cnet.com/how-to/marvel-cinematic-universe-timeline-avengers/

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik vergeet

Ant-man

Toegevoegd na 8 minuten:
Hawkeye en Black Widow komen veel voor in de Avengerfilms. Black Panther krijgt binnenkort een film.

Toegevoegd na 16 minuten:
Captain America: The First Avenger
Captain America: The Winter Soldier
Iron Man: Iron Man 1,2 en 3
Spider-Man: Homecoming (Of de "oude" The Amazing Spider-Man 1 en 2 Of de "nog oudere" Spider-Man 1,2 en 3)
Ant-man: Ant-Man
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt