In welke film speelde Justin Bieber?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom zoveel vragen over Justin Biebert?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij vinden als jonge meisjes hem ZOOOO leuk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En dat zegt gij? XD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vergis je niet in Moolkeesje hoor. Ze ziet er heel jong uit!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had nog nooit van Justin Bieber gehoord, tot ik elke week wel een vraag over hem op GV zag en toen maar eens ben gaan opzoeken wie dat dan is. Volgens mij worden er hier meer vragen over hem gesteld dan over welke persoon dan ook, het lijkt wel een soort spelletje.

Het beste antwoord

pussy magnet 3
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

In de film; Als je haar maar goed zit .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha =P +1 !
In Titanic. Hij ging ten onder!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Faces of death 7
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij heeft meegespeeld in de Schoolgirls van Nickelodeon.
Die in de herfst uit komt in Amerika.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jammer genoeg wel. De film heeft de toepasselijk titel "School girl's". Wordt of werd uitgezonden op Nickolodeon, alweer zo verrassend.

Er is ook nog een film in de maak over zijn weg naar succes.

Op de barricades dus om deze nonsens tegen te houden!

Toegevoegd na 3 minuten:
Ow shit, hij heeft ook nog gastrollen gekregen in de film True Jackson en Silent Library.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij schijnt binnenkort de hoofdrol te krijgen in:Opa's laatste biebertje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Babe, pig in the city.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer IMDB te volgen als je echt wil weten waar Justin Bieber mee bezig is wat films betreft. Als hij ergens verschijnt is het vooral als zichzelf. Niet echt als een acteur in een andere rol.

http://www.imdb.com/name/nm3595501/
Bronnen: