Wanneer precies komt de remake van IT (Stephen King)?

Op een site zag ik staan dat hij in 2011 komt. Is dat begin 2011, eind 2011, en kan ik al ergens voorstukjes zien? Hoe ver zijn ze? Is er iemand die er meer van weet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom een remake van een film die nog steeds staat als een huis ?? Moet het perse weer korter voor het snelle jonge publiek ofzo ? Dan mis je het halve verhaal. Dat hebben ze met Salem's Lot ook al uitgevreten ; een slap aftreksel van een oorspronkelijk goeie miniserie.
Hou maar lekker zoals het is ;-)

Het beste antwoord

De geruchten gaan... (zie bron),
Stephen King blijft een goudmijn,m dus een film . serie die het goed deed op TV en DVD moet je ook in de boscoop kunnen cashen natuurlijk.

Volgens de scenarioschrijver zal de nieuwe versie de rating R meekrijgen ; in America voor boven de 17, in Nederland vermoedelijk boven de 12. Niet al te kinderachtig dus, en dat lijkt me een goed ding. Maar ik vrees dat ik bij de oude versie zal blijven.....

De plannen zijn er, maar voor er dan ook een eindproduct is wil ook nog wel eens jaren en jaren duren. Ik zou er nog even niet op gaan zitten wachten vrees ik.

Toegevoegd na 4 minuten:
De film gaat trouwens ook in een ander tijdframe spelen ; niet meer 1958 versus 1985, maar jaren 80 versus heden. Ik weet niet of er alleen al met dat basisgegeven veel van het verhaal overblijft....
Als ze dat stomme einde met die rare spin dan maar veranderd hebben ; wat je NIET ziet is tenslotte vele malen enger.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb even gezocht op het net, en de aangewezen plek voor dit soort informatie is www.imdb.com, als het daar niet staat is het gewoon niet waar. Volgens IMDB is er helemaal niets bekend over een remake, sorry!