hallo iedereen, Ik heb mijn noordelijke maansknoop in vissen maar die staat nie in huis 12 maar wel in huis 10. wie kan mij hierover iets zeggen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Huh?
Ik snap dus helemaal niets van deze vraag!
Waar gaat dit over?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
11? Nee man, in 9 vind je pas coole dingen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En dan nog wel over de karmische astrologie. Maakt trouwens niets uit, er zijn vele astrologieën, en ze hebben allemaal één overeenkomst: de gelovigen trekken zich terug in hun studeerkamers, doen de gordijnen dicht om de echte wereld buiten te sluiten, en veranderen hun eigen werkelijkheid zodat die er mooier uitziet. Neem bijvoorbeeld de sterrenbeelden uit onze westerse astrologie. Die zijn allemaal precies even groot. Doe je gordijnen eens open, ga naar buiten, en kijk naar de hemel. Is de Grote Beer even groot als de Kleine Beer? Nou dan. Of als je het persé over de zodiak wilt hebben: is Maagd even groot als Vissen? Nee toch? Ziehier het verschil. Volgens de astrologie zijn Maagd en Vissen precies even groot. In werkelijkheid niet.

Antwoorden (1)

Noordelijke maansknoop in huis 10 zegt volgens de "boeken" ;-) dat je in dit leven de kans krijgt veel voor je familie te doen, dat je je daar ook nogal eens beklemd door voelt omdat je daardoor niet kan doen wat je zou willen. Je voelt steeds de behoefte om uit te breken en vrij te zijn maar je uit vorige levens stammende herinneringen van het negeren van je familie zullen je als eigen opgelegde ketenen je ervan weerhouden om dit echt te doen. Soms zal het zo zwaar kunnen zijn dat je echt je best moet doen om niet wrokkig te worden. Wat belangrijk is, is om eigenwaarde aan te kweken en uit te stijgen boven kinderlijke reacties, zodat je inderdaad je familie op vreugdevolle wijze tot steun kan zijn.Je brengt op deze wijze je levens (karma) in evenwicht.

Noordelijke maansknoop in Vissen wil zeggen dat je na vele levens rigide te zijn geweest er in dit leven achterkomt dat er veel meer is tussen hemel en aarde dat je zintuigen waar kunnen nemen. Evengoed zoek je nog steeds naar orde. Je onderdrukt steeds je wensen maar doet wat je passend acht omdat je er graag een gerespecteerd imago op na houdt. Je zal ervaringen meemaken die je dwingen meer mededogen te ontwikkelen en die je leren dat alles één is en dat jij niet afgescheiden van de rest bent. Je komt dit leven in met de overtuiging dat deze wereld vol gevaar is en zal met deze maansknoop in Vissen moeten leren om te vertrouwen. Go with the flow dus. Wanneer je bekend raakt met de geestelijke manier van leven zal je groei voort kunnen gaan en je ene arm ver kunnen reiken terwijl je andere arm zich nog vastklampt aan zelfopgelegde beperkingen (zie boven).
En zal je een punt bereiken waarbij je intuitie je de mysterieuze essentie van het leven onthult.

Dit is heel beknopt wat erover instaat, maar het is een beetje teveel om het allemaal op te schrijven.

Toch tevreden? ;-)

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik hoop dat je het met een zekere luchtigheid kan lezen en niet te zwaar opneemt. Uiteindelijk ben jij het zelf die je keuzes maakt, geef dat niet uit handen, ook niet aan Karmische astrologie.
Evengoed kan je er nieuwsgierig naar zijn natuurlijk, dat was ik ook, anders had ik dat boek niet gehad ;-))
Kristal