Welke invloed kan je chinese sterrenbeeld op je leven hebben?

De Chinese sterrenbeelden hebben verschuiven langzamer dan de westerse wereld en hier wordt ook een andere betekenis aan gehecht.
Welke invloed heeft je Chinese sterrenbeeld op je dagelijks leven?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Geen enkele. Alleen jijzelf bepaalt hoe jouw leven er uit ziet. En naasten kunnen daar invloed op hebben. Maar verzinsels hebben daar niets mee te maken. Het kan bovendien onmogelijk dat er voor een twaalfde deel van de mensheid precies hetzelfde van toepassing zou zijn.
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

de invloed bepaal je zelf,hecht je er veel waarde aan ,kan het veel invloed op je hebben.hecht je er geen waarde aan,heeft het ook geen invloed op je.
11 jaar geleden
Geen invloed. Sterrenbeelden, astrologie. Allemaal onzin en wetenschappelijk nooit aangetoond dat dit enige invloed op je leven heeft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ ! antwoord van Wtp dan he.........
Die invloed kan vrij groot zijn. Vermits Chinezen zeer bijgelovig zijn en daar veel waarde aan hechten, kan het dus zijn dat je bv. een baan niet krijgt omdat je toevallig een ongunstig sterrenbeeld hebt.
Je chinese sterrenbeeld kan dus zeer bepalend zijn voor het verloop van je leven.