notenschrift Middellandse zee

Wie heeft voor mij het lied MIDDELLANDSE ZEE SOUVENIR VAN MIJN DROMEN .De tekst heb ik wel ,
maar ik zoek het notenschrift
E Heukers

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.7K

Antwoorden (1)

Het lied is geschreven door Gerton van Wageningen.

Het is in eenvoudig notenschrift (melodie met akkoordsymbolen) te vinden in de bundel
Made in Holland deel 7: de beste Nederlandstalige successen / [samenstelling] Joop van Houten
[Zwolle] : Reba Productions Holland, cop. 2001
ISBN 90-6911-217-5

Ook bestaat een oude bundel van Conamus met de titel "Holland calling!", waar het lied in staat voor zangstem en piano. Volgens de wetenschappelijke bibliotheekgegevens heeft Arnhem deze bundel in haar bezit. Als je zelf bibliotheeklid bent is het mogelijk de titel aan te vragen.

In de bibliotheek van het Theaterinstituut Nederland is een losse uitgave van het lied op microfiche opgenomen. Volgens de catalogusgegevens op http://theaterinstituut.adlibsoft.com/detail.aspx zou je het op 4 foto's kunnen bekijken, maar hoe dat werkt begrijp ik niet. Wellicht is het mogelijk er een afdruk van te vragen.
Amadea