Muziek op youtube!

Een gespeeld instrumentaal nummer op youtube waar geen artiesten naam bij vermeld wordt, hoe kun je er achter komen wie de artiest is die het nummer speelt?

Een kennis van mij heb ik gevraagd en die gebruikte twee programma's Shazam en soundhound maar kwam er ook niet achter, kan iemand mij hier advies geven?

Toegevoegd na 49 minuten:
Het gaat om een instrumentaal nummer psalm 23. Het zou fantastisch zijn als jullie mij kunnen helpen.

http://www.youtube.com/watch?v=DN_QMohkZAA&feature=BF&playnext=1&list=QL&index=6

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Het beste antwoord

Je kan een email sturen naar een radiostation naar bijvoorbeeld 3fm hier heb je Gerard Ekdom zitten zijn email: Gerard@3FM.nl Ook heb je dr radiostations: Radio 538. Radio 2. Enz Of je gaat even naar een muziekhandel (FreeRecordShop) Die willen je vast verder helpen. je kan natuurlijk ook de eigenaar van dat youtube account proberen te kunnen spreken. Die weet vast we wat hij op youtube zit. Heel veel succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt het nummer ook hier posten met de goeie vraag 'weet iemand hoe dit nummer heet en wie het speelt' er bij. Er zitten hier een aantal mensen die heel goed wijsjes kunnen onthouden.
Bij "+ video toevoegen" kun je de link naar de Youtube-pagina plaatsen. Dan kunnen we meteen luisteren. Probeer het eens, niet geschoten is altijd mis!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankje voor je reactie Stippel, ik heb de link gekopieerd en toegevoegd.Ben benieuwd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wie geeft hier nu een min voor, iemand die je probeert te helpen, een plus van mij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik jou was, zou ik hem nog even in een aparte vraag zetten: 'Hoe heet dit nummer?' Want nu stel je eigenlijk 2 vragen in één en gaan mensen alleen je eerste vraag beantwoorden. Ik ken de melodie zelf niet maar zit niet zo goed in m'n klassieken.