Luisteren bekende zangers/zangeressen naar hun eigen muziek?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Antwoorden (4)

Waarschijnlijk wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk, al was het alleen maar om te horen hoe het klinkt. Maar ze zullen van de muzieksoort houden, die ze zelf ook maken, dus is het ook logisch dat ze regelmatig voor hun plezier naar hun eigen muziek luisteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De jongens van U2 luisteren wel naar hun eigen muziek maar de rest niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sommige wel sommige niet en het scheelt eraan met welk doel.

Goede (kritische) Artiesten luisteren hun eigen muziek weer terug om te kijken wat ze volgende keer beter kunnen doen, of om inspiratie op te doen voor hun concerten. Dit doen wij zelf ook met onze band,en met de band die ik naast onze band manage luister ik vaak weer terug om te analyseren.

Ik denk dat een Artiest na een tijdje niet meer met veel plezier kan luisteren naar zijn eigen cd zoals jij en ik nog steeds doen bij bijvoorbeeld een Michael Jackson, omdat ze dan te kritisch worden op hun eigen werk