Zijn er uit de vele koren van kinderen voor kinderen bekende zangers/zangeressen gekomen (buiten Frizzle Sizzle)?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
3.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelfs voor Frissle Sizzle moet ik erg diep in mijn geheugen graven. Maar verder dan 3 liedjes die me zijn bijgebleven kom ik überhaupt niet...

Het beste antwoord

Wikipedia vermeld dit lijstje:

Jason Chronis (DJ Mason)
Sarah Chronis (actrice in ONM, Het Glazen Huis en de Nederlandse versie van High School Musical)
Elise van der Horst (EliZe)
Mandy Huydts (Frizzle Sizzle)
Marjon Keller (Frizzle Sizzle, stem van RTL 4)
Iris van Kempen (zangeres in XYP)
Levi van Kempen (acteur in ONM en musicals als Elisabeth en Grease)
Krista Kruft
Elvira Out (actrice in o.a. GTST)
Daniël Samkalden
Ferry van der Veer (Kelly)
Arjan Visser
Karin Vlasblom (Frizzle Sizzle)
Laura Vlasblom (Frizzle Sizzle)
Mark van der Werf (parlementair redacteur bij het Algemeen Dagblad)
Lizemijn Libgott (stemactrice voor oa de televisieserie Fineas and Ferb)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Elize heeft in kvk gezeten, die is redelijk bekend geworden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ken eigenlijk alleen Laura Vlasblom, inderdaad van Frizzle Sizzle, niet echt heel superberoemd maar tot op de dag van vandaag regelmatig te horen in onder andere tekenfilms.
Verder is het moeilijk uit te pluizen of er echt nog veel meer uit voort zijn gekomen ; dikke kans van wel, maar lastig zoeken omdat niet alle lijsten met namen van deelnemertjes volledig en gepubliceerd zijn.

De kans is natuurlijk wel vrij groot ; zeker van de latere jaren (na de eerste drie, vier) bestaat Kinderen voor Kinderen natuurlijk voor een groot deel uit kinderen wiens ouders bereid zijn hun kotertje helemaal naar Amsterdam of Utrecht (allang geen Hilversum meer) te rijden voor een paar lange oefensessies, en als kinderen meer en langer ambities in die richting hebben, zullen die ouders ze vermoedelijk ook wel blijven steunen. Maar een belangrijke kweekvijver voor aanstaand talent is het niet, als je ziet hoeveel kinderen er in die ...bijna 30 jaar hebben meegedaan, en hoeveel bekende namen daar uit zijn komen rollen. Relatief erg weinig zelfs ; je zou bijna kunnen spreken van toeval.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kelly (die van Big Brother) heeft ook nog in kinderen voor kinderen meegezongen. Toen trouwens nog als Ferry.