Ik zoek een liedje iemand idee?

Ik weet wel hoe die gaat als deuntje maar weet als enigste dat er dit in voorkomt; .. oeh mani mani mani, mani mani mani oh mani.. ja zo verder, ziet er stom uit zo haha. Het is geen turken liedje en het kwam een tijd terug nog wel in de discotheek. Ik vond hem lekker klinken dus dacht misschien weet iemand welke ik bedoel.

Toegevoegd na 13 minuten:
het is geen rap liedje, meer een dans achtig liedje.

Toegevoegd na 28 minuten:
het is meer voor jongeren zegmaar.

Toegevoegd na 47 minuten:
IK HEB HEM! bedankt julian 86, hij is het bijna maar dan had ik heb gehoord in een mix maar dan kan ik hem makkelijker zoeken, heel erg bedankt voor het mee denken allemaal

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
2.3K
Annswers
12 jaar geleden
wat is een turken liedje?

Het beste antwoord

Ik denk: Trafassi - Pum Pum
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is die! haha maar dan in een mix zat hij, maar dan kan ik de mix makkelijker zoeken bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooi zo! Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En Julian86, ook bedankt namens mij! Ik had nav de vraag van xmichelle het nummer in mijn hoofd zitten, hoorde de melodie zowat, maar kon echt niet op de naam komen.
Kan ik mijn hersencellen ook weer wat rust geven!
+++

Andere antwoorden (5)

For The Love Of Mone van The O'Jays misschien?

Toegevoegd na 1 minuut:
For The Love Of Money
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee deze niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
abba dan? http://www.youtube.com/watch?v=ETxmCCsMoD0
Ik kan me voorstellen dat je deze bedoelt: Red Cafe ft. Fabolous & Diddy met Money, Money, Money.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee ook niet haha, fijn voor het meedenken. Het is geen rap nummer..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas...
Bedoel je soms Mamy blue van Nicoletta en ook gezongen door de Pop Tops? (weet niet van wie het origineel is)

Toegevoegd na 1 minuut:
Ow lees nu dat je het niet zo lang geleden nog in de discotheken hoorde maar dit nummer is ergens uit de 70ies.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien bedoel je deze:
http://www.youtube.com/watch?v=4zZ7AAgR8mw
Anders succes met het verder zoeken.

Toegevoegd na 2 minuten:
Wencke Myhre - Oh manny blue:California sunday morning:neverending love for you medley
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zag dat Menno hem al als reactie gaf maar het is ook het liedje waar ik als eerste aan dacht.

Abba - Money Money Money