waar zou ik de volledige lijst van "the 27 club" kunnen vinden?

ik interesseer me er al best een tijdje in, maar ik kan nergens een volledige lijst vinden, ook niet op de "official site"
alvast bedankt!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Interessant he. Er schijnt ook een boek te zijn hierover, maar dit heb ik niet kunnen vinden. Daarin staat ook dat er ongeveer 1.500 artiesten op hun 27e dood zijn gegaan. En er zijn lang niet zoveel artiesten overleden op hun 26e of 28e, toch wel apart.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dude 1500?? ik wist dat het er veel waren maar niet zoveel.. en jah nouja elke leventijd heeft dr niet zo veel, weet je ook dat het gemiddelde van "normale" mensen welke dood gingen op 27 er veel minder zijn dan het gemiddelde van artiesten? ik hoop wel dat ik over de27 kom;p

Het beste antwoord

Volgens mij is Wikipedia vrij compleet.