Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke muziek was dat?

Gisteravond (wo. 24 aug) hoorde ik prachtige muziek bij de natuurdocumentaire 'life' (insecten), en wel bij het gedeelte dat over parasolmieren ging. Ned. 1, 20.30.

Toegevoegd na 7 uur:
Het was het laatste item op deze documentaire. Met de naam van de componist ben ik al heel gelukkig, want ik wil graag meer van deze man/vrouw horen!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
557

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

George Fenton componeerde de muziek voor deze series. Van oorsprong heet hij George Howe, maar gebruikt de pseudoniem George Fenton. Zie bronnen.
Ik heb al wat gezocht op Youtube, maar kon niets van deze aflevering vinden. Misschien kan je in ieder geval iets met de naam. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik kijk nooit t.v. meer, maar misschien staan de soundtracks vermeld in de aftiteling.
Als dit niet het geval is is het voor gezongen teksten is het heel makkelijk te achterhalen wat de uitvoerende artiest(en) en titel is...

Namelijk een notitieboekje bij de hand en de zinnen die je hoort opschrijven.

Die zinnen tik je in op Google met daarachter: "Het woord: Lyrics".
Beluister het lied als het te vinden is via een internetsite.

Ik ben een radio-freak en heb een enorme collectie aan muziek in allere vormen en ik heb praktisch alles kunnen aanschaffen wat ik wilde. En dat is voor iemand die werkt bij de radio veel!

Praktisch alles valt te vinden, mits men er veel moeite in stopt en alles probeert.

Een vraag stellen op deze site is sowieso al een goed initiatief!

En de reacties kun je natuurlijk filteren op wat op jou van toepassing is.

Vriendelijke groet!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding