Efective reclame

Hallo, ik heb een dj drive-in dat draait in en rondom haarlem, ik vroeg me af hoe ik het best reclame kan maken. Ik ben trouwens 16.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar ook op een flyer moet wel het
correcte Nederlands staan.

Het beste antwoord

Goed reclame willen maken geeft veel doordacht werk vooraf. Zo moet je eerst bepalen wat je doelgroep is en nagaan wat je doelgroep interessant vindt en op welke manieren je je doelgroep het beste voor je kan winnen. Tegenwoordig is reclame veel meer dan zomaar even een advertentie maken of een flyer uitdelen. Ik verwacht dat jouw doelgroep de mensen ook zijn die rond jouw eigen leeftijd zitten. Dan moet je ook vooral nagaan en kijken hoe jijzelf geïnteresseerd raakt in iets en op welke manier. Tegenwoordig kan je al heel makkelijk reclame maken en verspreiden via social media pagina's zoals Facebook en Hyves. Misschien dat je een mailing rond kan laten gaan op je school of daar posters ophangen. Kijk vooral eerst naar hoe de doelgroep waar jij je op richt geïnteresseerd raakt in iets en op welke manier en ga het dan pas uitvoeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Maak een promovideo over die drive-in en zet hem op youtube. Of;

Adverteren gaat je sowieso geld kosten, ik zou het dan wel regiogebonden doen, bij haarlem 105 ben je welkom.

Dit is van de bron Haarlem105, via link adverteren;

Radio: vanaf 99 euro per week!
Standaard weekpakketten Radio:
Pakket A: Daluren 7 x per dag, 7 dagen in de week.
Pakket B: Piekuren 7 x per dag, 5 dagen in de week
Pakket C: 24 x per dag, 7 dagen in de week

Uiteraard bieden we ook custom-made pakketten aan.

Televisie: vanaf 149 euro per week!
Standaard weekpakketten:
Pakket D: 3 x per uur 6 x per dag = 18 maal per dag
Pakket E: 3 x per uur 12 x per dag = 36 maal per dag
Pakket F: 3 x per uur, 24 x per dag = 72 maal per dag
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maak een facebook pagina aan speciaal voor je dj drive in. En ook een my-space pagina. Je moet heel veel netwerken en door de sociale media te gebruiken kan je jezelf promoten. En de mensen zien wat jij in het verleden hebt gedaan. Maak er iets moois van en probeer jezelf te onderschieden van anderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook visitekaartjes laten maken. En probeer in contact te komen met iemand van de lokale krant die een leuk stukje over ie optreden kan schrijven. Dat is altijd leuke promotie voor je show. Kan je gelijk opgeven waar je nog meer shows hebt en hoe je te bereiken bent.