kan ik snow van de red hot chili peppers gebruiken als achtergrondmuziek van een filmpje op youtube?

hey allemaal, ik wil een filmpje op youtube zetten met als achtergrond snow van de red hot chili peppers. als ik dit zo op youtube zet word de audio verwijderd. is het mogelijk door iets in de beschrijving te zetten (zoals "het liedje is van de red hot chili peppers, ik ben niet de eigenaar van de red hot chili peppers") waardoor ik de audio wel kan gebruiken?

-Matteo-

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Als jij netjes de Artiest vermeldt dan kan het blijven staan.
Dit staat in de voorwaarden op YouTube:

http://www.youtube.com/t/copyright_permissions
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat kan je moet het zo neerzetten

this is a clip i made
with the song snow from red hot chili peppers
i do not own red hot chili peppers and i don't own the song snow

dan zou het moeten lukken ik heb zelf een paar covers gezongen met me broertje of wat vrienden en daar heb ik het ook op die manier vermeld en die zijn nog steeds goed