mooie zang via pc ?

ik heb gehoord dat die grote artiesten allemaal aparatuur/programma`s hebben.

om hun stem mooier te maken , wie heeft zoiets voor me ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Het beste antwoord

Adobe Audition kan dat, die kan een toon precies uitpichen dat hij niet vals is en langer maken... Je modelleert gewoon de zang tot het prefect is... Het kan net als Photoshop foto´s kan veranderen, geluiden veranderen en jouw laten zingen als een nachtegaal terwijl je krast als een kraai (een tikje overdrijven mag toch wel)...

Toegevoegd na 1 minuut:
En op Usenet, je weet wel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ga even die van jou proberen :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn stem?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Usenet kost geld... Dan eerder TPB :).
(In details kunnen we natuurlijk niet treden.)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@mmm... een half woord is genoeg... wink wink...

Andere antwoorden (3)

Je hebt het over de Auto-tune van Antares, die wordt gebruikt om de stem te manipuleren zodat ie minder vals klinkt, door dit effect te overdrijven krijg je een gimmick zoals Cher - Believe of T-Pain
Ik maak zelf weinig gebruik van de Auto-Tune
(ben music producer)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toen ik je vraag las, moest ik meteen denken aan de slogan van die grote electronicawinkel in Rotterdam:

"Als Correct het niet heeft, vergeet het dan maar!"
Antoni
14 jaar geleden
Ik gebruik CoolEdit2 als ik audio aanpas... Maar volgens mij kost 't veel tijd om van iets slechts iets moois te bakken... 'T lijkt me 't slimmer om zanglessen te nemen?