Hoe heet die zang groep die trucjes in de videoclip lied zijn met honden? zie verder beschrijving

Ik had een keer gezien dat ze toen gingen zitten en die zang groep ofzo deed trucjes met honden in de videoclip. Ik zoek nu dat weer. Wie weet wat ik bedoel? Het waren verschillende honden in de videoclip. Intussen gingen ze allemaal grappige kunstjes doen bij het liedje.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Ok Go heten ze en het nummer heet White Knuckles

Toegevoegd na 54 seconden:
Leuk om te weten is dat ze bekend zijn vanwege de one-shot video's. Het wordt in één keer opgenomen.

Toegevoegd na 6 minuten:
sorry, de meeste video's in one shot..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1 Wat een leuk filmpje, ik had het nog nooit eerder gezien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=lhC4GDLsxFk&feature=fvwrel is ook leuk ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Knap gedaan he, maar volgens reacties, niet gedaan niet in 1 shot. Maar evengoed erg creatief over nagedacht!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
daarom had ik al snel toegevoegd: de meeste ;) maar goed maakt niet uit, het gaat om de hondjes ;)