Ik heb 2 pa boxen van dap, geschikte versterker,dj controller en laptop. Hoe kan ik alles mekaar aansluiten? Wat is de volgorde?

Controller op laptop, versterker op controller aansluiten. Dat weet ik. Waar moet ik speakers aansluiten? Op mijn controller of versterken? Allebei hebben speakers uitgang? Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.3K

Antwoorden (2)

Een controller heeft maar een kleine ingebouwde versterker, als je dus veel vermogen nodig hebt dan sluit je de versterker op de line-out van de controller of de laptop aan. Als je weinig vermogen nodig hebt dan kun je de versterker weglaten en de speakers op de controller of laptop aansluiten.

Toegevoegd na 1 minuut:
Bij veel vermogen sluit je dus de speakers op de versterker aan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zelf sluit ik ze altijd via de auxuitgang van de controller op de versterker aan.