Waar vind je bladmuziek met boven de noten letters?

Hoi, ik heb laatst een keyboard gekregen maar ik kan geen noten lezen,
weten jullie waar je bladmuziek kan vinden met lettertjes van A t/m G ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
2K

Antwoorden (1)

De link in de bron zou je kunnen helpen. In het begin is snel noten lezen behoorijk moeilijk. Ik kan nu een jaar noten lezen, maar moet ze soms nog steeds ''uittellen''. Neem dus voldoende tijd om te leren noten lezen.

(op de site van de bron stond een hele boel tekst, maar ook een plaatje met noten & letters)

Toegevoegd na 1 minuut:
Zonder noten te kunnen lezen ben je nergens als je een instrument wilt bespelen.