Hoe weet je welke e-tickets echt zijn?

Ik wil via marktplaats tickets kopen voor een uitverkocht bruno mars concert maar het zijn meestal e-tickets. Hoe weet ik dat hij/zij niet meerdere kaarten uitprint of gewoon nep zijn of wat dan ook.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
10.5K

Het beste antwoord

Dat weet je pas, als je naar binnen wilt bij dat concert, je ziet niet aan het ticket of het 1 of meerdere keren uitgeprint is, ik zou het je afraden via deze weg je ticket te kopen. Doe je het toch, vraag dan of je het ticket mag betalen nadat je naar het concert bent geweest.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het ticket is hoogstwaarschijnlijk echt.....Als je als 1e naar binnen gaat, Is het risico het laagst....Indien er meerdere kopieeen in omloop zouden zijn.

Een E ticket zou ik altijd afhalen....dan heb je een adres.
Maar ook kijken hoelang een verkoper op bijvoorbeeld Marktplaats actief is kan handig zijn.
Of een betaling doen via Paypal, deze claimen je geld terug te geven bij geen levering.
Of wellicht achteraf betalen, Echter zal de verkoper dit omdat die ook geen risico wil nemen ook alleen in uiterste nood -accepteren.

Toegevoegd na 2 minuten:
Maar je weet het (ook met gedrukte tickets) pas echt bij de poort