Hoe werkt ImgBurn?

Ik gebruikte altijd Windows Media Player om CD's te branden.
Nu pakt ie mijn lege cd's niet meer. Ik weet niet waar dit aan ligt, maar heb nu een nieuw programma gedownload; ImgBurn.
En ik heb werkelijk geen idee hoe dit werkt!
Ik wil graag liedjes die ik tussen mijn bestanden heb staan op cd zetten.
Hoe krijg ik dit voor elkaar met ImgBurn?
misschien iemand nog andere tips voor een goed programma om cd's te branden? (makkelijk programma graag, ben niet zo handig met computers)

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

In jouw ge val, zie de ook link:
Start IMGBurn
_Klik op [Write file/folders to Disc]
_Klik nu op het gele mapje (boven het rode kruisje)
_Open nu de apart programma de verkenner [Start][Uitvoeren]Verkenner
_Stap mbv de verkenner naar de juiste map en/of files
_Klik (en houd vast)op de gewenste map of file en schuijf nu naar het linker venster van IMGBURN. Herhaal dit tot je alle mappen/files hebt die je wilt.
_Klik nu onderaan op het FOLDER naar CDROM plaatje
De cd word nu gebrand.

Succes!