Hoe heet het liedje met een saxofoon en rap erin?

Er is een liedje dat ik al vaak gehoord heb, en het heeft een herkenbaar saxofoon dreuntje doorheen heel het lied. Ik zal het proberen te beschrijven: Tu tudu tutudu tudu, tutudu tutudu du du duu
En er is dan ook ergens in het lied een man die rapt of praat ofzo, en hij zegt iets van "One day.." en nog iets. Het is een redelijk recent liedje, niet heel nieuw maar zeker niet oud. Oh en het is niet Thrift Shop van Macklemore :)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
1.9K

Het beste antwoord

Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat is het! Danku!!