Hoe kom ik erachter wat voor muziek er wordt gebruikt in een tv-programma?

Ik zat Floortje naar het einde van de wereld te kijken en vond dat ze leuke muziek gebruikte. Maar nu wil ik er achter komen wat het was.
Met een muziekherkenings app lukte het niet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
10.9K

Antwoorden (4)

Wachten tot het programma terug te kijken is op Uitzending gemist. Dan kan je hier op Goeie Vraag de vraag stellen welke muziek gebruikt wordt op zoveel minuten in dat programma, en je vermeldt de link erbij. Er zijn zoveel mensen die de vraag zien, dat er best kans is dat iemand jou kan vertellen hoe het heet.
Amadea
10 jaar geleden
SimonV
10 jaar geleden
Plus voor dit originele antwoord!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goed idee
Dit is iig de aflevering:
en 1 nummer is Joe Cocker - Feelin' alright
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank je wel, Ik heb nu ook het liedje gevonden die ik zocht!
dat was Ben Howard - Diamonds! Mooi nummer
Je kunt in een e-mailtje of in een online formulier de vraag stellen en verzenden Doe dat aan de omroepvereniging die de uitzending verzorgt.
10 jaar geleden
Je kunt ook een andere muziekherkennings app proberen te gebruiken tijdens het terug kijken. Bijvoorbeeld Shazam, TrackID of Soundhound.