hoe kan je muziek van youtube op je iphone of usb stick zetten?

ik wil graag op mijn iphone en op mijn usb stick muziek van youtube zetten, kan dat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
108.5K

Het beste antwoord

De meeste internetsites werken tegenwoordig niet meer zo goed als youtube converter, en ik heb zelfs eens een keer een virus ervan opgelopen! pas op als je youtube converter googled! wat ik nu gebruik en echt uitstekend werkt is het programma: http://www.dvdvideosoft.com/products/dvd/Free-YouTube-to-MP3-Converter.htm#.UtcJmPTuKt4

Dit programma is super gemakkelijk in gebruik. Je opent het en kopieert in de adresbalk van je browser wanneer je een youtube filmpje hebt aanstaan de URL. Dit plak je door op plakken te drukken bij het programma. Hij zet je bestand automatisch bij je mapje downloads neer. Het is ook een snel programma in tegenstelling tot veel anderen vind ik zelf. Nadeel is dat hij alleen in staat is mp3 te converteren. De video doet hij niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedankt! ga ik meteen proberen.

Andere antwoorden (7)

Ik downloade de nummers via listentoyoutube.com door de url hiervoor te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
- Ga naar het bijgevoegde linkje.

- Kopieer de URL van de video die je wilt hebben.

- Plak deze in de 'converter'

- Nu wordt de video omgezet in MP3 en naar je downloadmap verplaatst

- ... en kan je het bestand op je iPhone/USB zetten

Deze dienst is volledig kosteloos en je hoeft je niet te registreren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met de app ItuneList zet ke muziek van youtube op je iphone
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ofwel via itunes of via de youtube converter, of ik zelf gebruik de "tubebox" kan je gratis downloaden van google
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Via youtube converter. Daar zet je de link van je muziekvideo in en hij download hem naar je computer. Dan kun je hem overzetten naar je usb en klaar!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tegenwoordig heb je YouTube Music. Hier kun je tegen betaling alle muziek op YouTube beluisteren zonder reclame.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Sommige apps zeggen dat te kunnen, maar het mag niet. Gedownload zie geen advertenties, en maker wilt er wel wat aan verdienen. Om muziek te downloaden moet je dus echt geld betalen. Dat kan via google play music of apple music van google. Als je youtube premium hebt kan het het wel, dan moet je gewoon op de download knop klikken
*moest natuurlijk zijn ‘of apple music van apple’
Toegevoegd op 25 juni 2020 05:15: tekst