Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik zoeken naar een specifiek cd-nummer?

Ik zoek het nummer: "(ik ben nou nog springlevend) van Frans Halsema, maar wat ik ook doe: ik krijg andere artiesten die het zingen, maar nìet het nummer van hem!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En je weet zeker dat hij het wel zelf gezongen heeft ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, dat weet ik absoluut zeker. Als je in wikipedia zijn naam intoetst, zie je het ook staan. Heel ironish, want de tekst is: ïk ben nou nog springlevend, maar straks ben ik dood".Toen hij dit nummer zong wist hij niet dat hij jong zou sterven, aan keelkanker.
Amadea
9 jaar geleden
Probleem is natuurlijk dat Frans Halsema overleed vóórdat de CD was uitgevonden. Helaas is Fonos ermee opgehouden, want die kon ervoor zorgen dat gevraagde analoge liedjes op een digitale geluidsdrager kwamen...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Tot mijn verbazing leverde het toch even googelen op de titel direct een treffer. Bij iTunes kan je alle liedjes van het album 'Het beste van Frans Halsema - zijn 40 mooiste liedjes' kopen, en daarbij zit óók op nummer 7 "Ik ben nou nog springlevend".

Toegevoegd na 3 minuten:
Je kunt zelfs een fragment rechtstreeks beluisteren op http://universalmusic.nl/ondemand/albums/112014631
(Lees meer...)
Amadea
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding