hoe heet dat liedje, zoiets als oooh Walkie Talkie?

ik hoorde het pas ergens, iets in de trant van ooooh, walkie walkie talkie…
was bij een kinderdisco ivm Sinterklaas

9 jaar geleden
in: Muziek
2.8K

Het beste antwoord

Mogelijk bedoel je de "Pieten Hokie Pokie". Tegenwoordig worden er vaak bekende liedjes genomen en nieuwe op Sinterklaas van toepassing zijnde teksten op gezet. Ik ken het origineel als 'The Hokey Pokey song'. Hier is de pietenversie te horen op 11 minuten 55 en seconden: https://www.youtube.com/watch?v=oChXUWvae3k
Amadea
9 jaar geleden
bolt77
9 jaar geleden
bedankt! nu nog een CD vinden waar die op staat, maar dat gaat wel lukken

Andere antwoorden (1)

Zou het kunnen dat het ooooh, Hokey Cokey was?
In dat geval heet het liedje Hokey Cokey.