Hoe hou je een feest lang(er) vol?

Beste(n),

Ik heb binnenkort een feest/eendaags festival. Dit duurt 10 uur lang (van 20:00 tot 06:00).
Nu is een vrij logisch antwoord op de titel; ga gewoon eerder weg.
Nou, zo simpel ligt dit niet. Het feest is erg ver weg en wij gaan hierom dus ook met een gereserveerde bus. Deze rijdt ons erheen en haalt ons om 06:15 weer op.
We zijn dus daadwerkelijk 10 uur lang aanwezig.
Nu is mijn vraag: hoe hou ik dit feest vol? (Zonder drugs!)

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
1.6K
Poet
9 jaar geleden
Is het een verplicht feest of mag je ook afzeggen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien kun je tussendoor even een dutje doen. Klinkt vreselijk tuttig maar je knapt er vaak enorm van op.

Antwoorden (2)

De dag ervoor goed uitslapen. Paar uur voor je weg gaat nog een paar keer proberen te slapen.

Koffie en Cola doen het ook erg goed.
Geen alcohol drinken.

In beweging blijven, maar neem wel af en toe je rust.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De dag ervoor goed slapen.

Koffie of een soort energydrank als Red Bull drinken. Overmatig gebruik heeft soms nare gevolgen, dus drink met mate maximaal 3 blikjes.

Drink geen alcohol, daar kun je misschien problemen mee veroorzaken en de volgende dag flinke hoofdpijn van krijgen. Pillen die je wakker houden zou ik zeker niet aanraden.

Zorg voor verleiding, ga een stuk lopen of de plaats er omheen ontdekken om tot 06:15 wakker te kunnen blijven.

Succes.