welk liedje word er gebruikt bij binnenkomst van de prins met carnaval?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
5.9K
Amadea
9 jaar geleden
In welke plaats en bij welke carnavalsvereniging?

Antwoorden (1)

Over het algemeen het plaatselijke lied, speciaal gemaakt op het thema van dat jaar. Of misschien een van het jaar daarvoor, maar ga er maar van uit dat Andre van Duin laag op de lijst staat van intreeliedjes
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+Het zal wel Onno mag ik je enz enz zijn.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik bedoel meer het instumentalen liedje wat elke keer word gedraait als er iemand binnenkomt
Amadea
9 jaar geleden
Maar wáár dan, maartje? Elke vereniging heeft z'n eigen deuntjes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is het in Wallepoepersland, Peeënrijk of Lampengat.
Of in Ballefruttersgat, Keijebijtersstad, Kruikenstad,,Puitenol, Papgat,
Pijpenburg, Nöttenstee, Stijlorenrijk, Betekoppenstad, Bokkendonk, Marotte Riek, Drabbelterp, Zumpelveld of in Zotteklapland?
Daar wordt overal verschillend Ahlaaaaaaaaaf geroepen, dus ook gespeeld.
Computoon
9 jaar geleden
Nou ben ik benieuwd waar al die fraaie locaties gelegen zijn. "Lampengat" is de vijfde stad van ons land maar die andere?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@Compu, als dit je kan helpen:
.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_alternatieve_plaatsnamen_tijdens_carnaval
Ik kan zelfs 99% van de echte plaatsnamen niet plaatsen.