Welk muzieknummer wordt afgespeeld tijdens de reclame van Samsung galaxy tab s?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
8.1K

Het beste antwoord

Dat is "Come together" van Echosmith.
Als dit tenminste de reclame is die jij bedoelt, anders is het slimmer om een link naar de juiste commercial aan de vraag toe te voegen.
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit is hem niet evengoed bedankt.
Het is een klassiek stuk.
Even kijken of t lukt een link te plaatsen
Amadea
9 jaar geleden
Deze? https://www.facebook.com/video.php?v=826309657442998&set=vb.147084022032235&type=2&theater
Dat is niet echt klassieke muziek, maar meer moderne tot zigeunerachtige jazzmuziek.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja dit is hem!
Idd niet klassiek, had het 2 x kort gehoord en kon het niet goed omschrijven.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar weet nog steeds niet hoe het nummer heet en van wie zodat ik het op kan zoeken;-)