Hoe snel is Pinkpop meestal uitverkocht?

Dit jaar wil ik met vrienden naar Pinkpop, de zondag met de Foo Foghters, maar hoe snel (in hoe veel dagen) is een dag op Pinkpop meestal uitverkocht?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is meestal binnen een paar uur uitverkocht.

Antwoorden (2)

Dit hangt heel erg van de hoofdact af. Ter illustratie; In 2012 en 2014 was Pinkpop in een paar uur uitverkocht. In 2013, met mindere goden op het podium raakte het festival niet uitverkocht.
AlphaLimaSierra
9 jaar geleden
Ikzelf ga ook naar Pinkpop dit jaar, en ik heb gehoord dat er zelfs mensen op vrijdagnacht (want zaterdag gaan de kaarten in verkoop) voor het Pinkpop bureau gaan liggen om als eerste aan de kaarten te komen, en aangezien er toch wel weer grote acts komen als Pharrel Williams, Robbie Williams en Foo Fighters, kun je ook dit jaar weer rekenen op een paar uur tot het uit is verkocht.