Hoe kan ik het geluid uit meerdere versterkers op mijn pc aansluiten?

Ik weet hoe ik (het geluid van) 1 versterker kan aansluiten op mijn pc (kabel van line out naar line in op pc).
Maar hoe doe ik dat voor meerdere versterkers, o.a. zang en gitaar?
Het geluid uit al deze versterkers wil ik nl tegelijkertijd op mijn pc opnemen.

9 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nog mooier zou het zijn om alles op aparte sporen op te nemen zodat je later de boel nog kan mixen. Heb je wel een audiointerface nodig met meerdere ingangen. Hier meer info.
Www.homestudioplugin.nl

Antwoorden (1)

wat je kan doen is een mengpaneel aansluiten tussen de versterkers en de pc, ja kan dan op elk kanaal een versterker aansluiten en van de line out van het mengpaneel ga je dan naar de line in van de pc.