Hoe kan ik na afloop van een concert in de Melkweg in Amsterdam de artiesten ontmoeten?

Ik bedoel: waar komen ze naar buiten of waar geven artiesten daar doorgaans handtekeningen e.d.? Waar kan ik het beste gaan staan na het concert?

9 jaar geleden
in: Muziek
3.3K

Antwoorden (1)

Bij alle theaters zit een artiesteningang, daar gaan de artiesten in en uit. Het is niet altijd zo dat ze even langs komen om handtekeningen uit te delen. Maar bij de theaters waar dat wel zo is, meestal vanuit de artiesteningang.