Waar vind ik goede achtergrond geluiden met een bepaalde sfeer voor een film?

En dan bedoel ik geen uitgebreide nummers met zang maar eerder rustige achtergrond geluiden die een bepaalde sfeer oproepen. Ik kan dit niet zelf laten componeren en zoek daarom naar iets wat al bestaat. Een voorbeeld van muziek die ik de zoek:

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
2K

Het beste antwoord

Op youtube (zie link) heb je rechtenvrij muziek en geluiden die je kan downloaden. Je kan dus o.a. hier kijken.