Wat is de tweedehands waarde van een Squier Stagemaster by Fender?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Muziek
1.3K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Kan tot wel €500,- (of meer) oplopen: http://www.ebay.nl/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=squier+stagemaster+fender&_sacat=0

Antwoorden (1)

Dat hangt af van de staat van de gitaar. Ze zijn niet zo gek gewild en doorgaans ook niet zoveel waard. De meeste tweedehandsjes gaan tussen de €100 en €350, afhankelijk van het bouwjaar en de opties. Chinese en Koreaanse Stagemasters zijn minder waard dan bijvoorbeeld de Japanse versies. Kijk even goed of je een serienummer kunt vinden en wat voor type brug er op zit. Doorgaans zijn de types met een Floyd Rose brug wat meer waard.