Is er een soort Marktplaats alleen voor LP's (Vinyl)?

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik ben opzoek naar een soort marktplaats alleen voor LP's en CD's, waar mensen zelf hun LP's op kunnen zetten.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Muziek
Shiny220
8 jaar geleden
Jawel, als ik je een goed advies mag geven, ga naar www.discogs.com Daar kun je gratis en accountje maken en alle vinyl kopen die je wilt voor de prijs die jij wilt uitgeven in de hele wereld :) Succes!

Het beste antwoord

http://www.discogs.com/

Toegevoegd na 11 seconden:
Ja die is er dus.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hmm, ik vind je antwoord niet gemotiveerd. Als je een link plaatst, hoort er ook een (korte) uitleg bij.

Andere antwoorden (1)

Er is een wekelijkse veiling (Nederlands) op Catawiki waar je vinyl kunt laten veilen.