Peavey Vypyr 75 gitaarversterker : waar zit dat chromatisch stemapparaat ?

ik vind dit niet in de manual tevens geen nld-talige handl te vinden) , iem die me kan vertellen hoe ik die 'chromatic tuner' kan inschakelen en gebruiken, om mijn gitaar te stemmen ? Ofwel zie ik het niet staan, ofwel moet ik naar de opticien :-). In Beide gevallen : alvast wreeeed bedankt :-)))))

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Volgens de handleiding moet je de 'amp encoder' knop twee seconden vasthouden. Vervolgens kun je rond deze knop zien welke snaar je speelt. De lampjes rond de 'effects' knop geven aan of je snaar zuiver is gestemd. Twaalf uur is het lampje dat moet branden rond deze knop als de snaar goed gestemd is.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als je goed op je eigen foto kijkt zie dat er 'hold for tuner' bij de 'AMP' knop staat.
Je moet dus je 'AMP' knop ingedrukt houden om de tuner te activeren. (Mits je geen sanpera knop op je pedaal hebt)

Toegevoegd na 8 minuten:
Heb alvast een afspraak bij Hans Anders voor je geregeld....