Hoe heet het origineel van het lied "Zeilen op de wind"?

Het lied "Zeilen op de wind van vandaag", wordt door Willek Alberti, Andre van Duin/Paul de leeuw en Purper gezongen. Het is waarschijnlijk de melodie van een ander lied. Ik wil dan graag weten, Hoe heet dat lied? En van wie is het lied? Wat is het origineel

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Muziek
3.3K

Antwoorden (1)

Het enige wat daarover kan worden gevonden dat zowel de tekst als de muziek origineel door Frans Mulder (van Purper) zijn geschreven. Het origineel heet derhalve "Zeilen op de wind van vandaag".

Toegevoegd na 19 minuten:
gevonden *is* dat
Amadea