Kan ik dmca klachten van google verwijderen?

Ik heb onlangs een trance nummer gemaakt in fruity loops, helemaal zelf, zonder hulp van andere nummers.. en nu heb ik opeens een DMCA klacht(copyright) aan mijn broek, kan ik die verwijderen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Via https://www.chillingeffects.org/notices/new > other kan je een een report hierover kunnen indienen.

Chillingeffects.org laat je alle DMCA klachten inzien. Zo kun je meteen kijken waarom jouw nummer nou verwijderd is. Omdat je zelf aangeeft dat het om een zelf gemaakt nummer gaat kan het ook zo zijn dat de naam van het nummer bijv. overeenkomt met een ander nummer.

Toegevoegd na 12 minuten:
Je kan ook nog in beroep gaan tegen de claims. Ik heb nog vergeten te melden dat gewoonweg "verwijderen" van de claim niet gaat, je zal altijd een verzoek of beroep moeten indienen hiertegen of simpelweg aanpassen wat de DMCA klacht veroorzaakte en reuploaden.