Is er bij het boekje van the Common Linnets II sprake van een misdruk?

Wanneer je de cd + dvd opent zie je links een wit velletje geplakt van het boekje. Daaronder zie je waarschijnlijk een vogel. Misdruk of hoort dit zo?

Toegevoegd na 6 dagen:
Kijk goed op de linkerkant daar zie je een vogel ONDER het geplakte witte velletje...

Toegevoegd na 6 dagen:
Helaas nog niet het juiste antwoord hierop. Wie heeft toevallig ook deze uitgave? En kan dit mij vertellen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Muziek
1.6K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Misdruk? Kneus zal je bedoelen maar zo heet die band dan ook!

Het beste antwoord

Te zien op http://www.rensdekker.nl/Portfolio/item/72/Artwork-The-Common-Linnets-II (bij Naam, logo en artwork ontwerp The Common Linnets) doet dit vermoeden dat je hier net nog de onderkant van het eerste album van The Common Linnets ziet. Dat ermee aangegeven wordt dat II het vervolg daarop is. Het is dus geen misdruk maar met opzet zo gedaan.

Dat het duo een vogel als logo heeft wordt verklaard op http://www.rensdekker.nl/Portfolio/item/61/Naam-logo-en-artwork-ontwerp-The-Common-Linnets :
Deze designer bedacht in opdracht van Ilse DeLange de naam The Common Linnets. Het duo kwam namens Nederland uit voor het Eurovisie Songfestival 2014 en werd geformeerd door Ilse DeLange en Waylon. Ilse en Waylon komen uit respectievelijk Overijssel en Gelderland. Beiden dus heikneuters (heikneuter: 1. Boer 2. Iemand van het platteland die zich volgens welopgevoede mensen wereldvreemd en lomp gedraagt).
Het woord heikneuter is afgeleid van de zangvogel genaamd de Kneu (Linaria Cannabina) die veelal broedde in deze delen van Nederland. De Engelse naam voor de Kneu is de Common Linnet. Ilse en Waylon zijn zingende heikneuters en dus The Common Linnets. Naast de naam is Rens Dekker Communication Design ook verantwoordelijk voor het ontwerp van het logo.
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Op de eerste plaats bedankt voor jouw leuke en originele antwoord. Super! Heb de designer gelijk gemaild en gebeld of er misschien toch niet sprake is van een misdruk. Je kan het namelijk niet zien aan de link die jij me gaf. Het gaat namelijk om de laatste versie + DVD. Heb daarom nog een keer twee foto's geplaatst. Kijk goed aan de linkerzijde. ...........
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt voor je leuke reactie en de link. Heb hem gelijk opgebeld en hij vond het grappig dat ik er zoveel moeite voor had gedaan. Hij kon me vertellen dat het inderdaad zo hoorde!!