hoe kan je een tienerfeest goed promoten?

wij gaan een feest organiseren voor de jeugd van Amsterdam en zijn benieuwd of er goede tips voor de promotie en bijvoorbeeld de naam hebben. andere tips en ideeën zijn welkom!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Vraag op scholen, in winkels waar tieners komen en sportverenigingen of je daar posters met deze uitnodiging op mag hangen, je kunt er bijvoorbeeld ook in bushokjes een paar ophangen. Ga met een groepje van de organisatie naar het station en scholen en ga daar bij de in- of uitgang staan en deel daar uitnodigingen uit, in de vorm van een briefje. Hoeveel dit gaat kosten kun je aanpassen aan je budget, je kunt kiezen voor een drukkerij, maar ook zelf iets opzetten en uitprinten. Verder maak je het bekend via social media.

Antwoorden (1)

Een Facebookaccount ervoor aanmaken, dan wordt een aantrekkelijke uitnodiging vanzelf rondgestuurd door alle tieners die ook op Facebook zitten.
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Is inderdaad de snelste manier om dit te verspreiden.