hoe heet het nederlandse versie van umbrella?

ik hoorde vand e week op de radio dat er een nederlandse cover is van umbrella met melodie van de baseballs nu ben ik die steeds aan het zoeken maar kan hem niet vinden =(
misschien iemand die wel weet hoe dattie heet?
graag link erbij
alvast bedankt

Toegevoegd na 6 minuten:
het word door 2 mannen gezongen waarvan de refrein ging van waar ik ook zoek ik zal je vinden op het nummer van umbrella van de baseballs

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
4.7K

Het beste antwoord

Gevonden! Het heet "Voor altijd" en wordt gezongen door Judith Peters. De youtube die er was is helaas door de gebruiker verwijderd. Maar dat zal ermee te maken hebben dat ie nu als single te koop is: http://www.hollandsehitsforum.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=1425:judith-peters-voor-altijd&catid=18:single-resensies&Itemid=68
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

(Onder mijn) parapluutje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is hem niet
onder mijn parapluutje

Toegevoegd na 56 seconden:
link, om het nummer te kunnen beluisteren:
http://colouring.wordpress.com/2007/09/26/onder-mijn-paraplutje-umbrella-nederlandse-versie/
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Paraplu en de netballers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het liedje is trouwens niet origineel van de Baseballs, maar van Rihanna, geschreven door "The-Dream": Rihanna zelf en rapper Jay-Z. Het staat op haar derde cd: Good girls gone bad...