Suggesties voor leuke muziek in de bus?

We zijn een tijdje onderweg voor kamp. Weten jullie leuke muziek om in de bus te draaien?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
2.2K

Antwoorden (7)

hitzone, nederlands talig (nick en simoen, guus meeuwis), the basebalss
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag de voorkeur van je mede passagiers en maak hieruit een keuze.
Ik kan wel roepen draai het duet uit de parelvissers maar dat vinden de house liefhebbers vast geen goed idee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt er een beetje aan wie er in de bus zitten. Ik neem aan dat het om kinderen gaat (gezien je nickname) dus klassieke muziek valt af. Gaat het om kleine kinderen (leeftijd lagere school?) of wat oudere kinderen. In ieder geval is vrolijke (house-?)muziek altijd goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Magic Island vol 3
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hé Buschauffeur de hele bus moet plassen ..........

Is wel een leuk liedje weet alleen niet wie het zingt
13 jaar geleden
Muziek wat makkelijk mee te zingen is, Nederlands en Engels.
En muziek wat je wakker houdt ( K3, Kabouter Plop is ook altijd erg gezellig)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
john mayer