Op welke site(s) kun je legaal muziek downloaden zonder gevaar op virussen, spyware en andere ongewenste rommel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
14.8K

Het beste antwoord

Gratis legaal muziek downloaden, dat zou ideaal zijn. Helaas is gratis downloaden niet legaal. Als je voor je muziek zou willen betalen, dan kun je terecht op sites als www.freerecordshop.nl of iTunes.

Zelf gebruik ik 'Spotify'. Je kunt het programma gratis downloaden en muziek via stream luisteren. Ze hebben een grote bibliotheek met albums en losse nummers. Artiesten hebben toestemming gegeven om hun muziek daar beschikbaar te stellen. Enige nadeel: als je hele albums luistert, dan heb je af en toe wat reclame tussendoor. Als je losse nummers luistert, dan heb je daar eigenlijk geen last van.

Spotify kent ook een betaalde account. Dan heb je geen last van reclame en waarschijnlijk zijn er nog meer voordelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Muziek downloaden is legaal.

Andere antwoorden (11)

kijk eens!

Toegevoegd na 52 seconden:
je kan muziek uit youtube afhalen als dit programma hebt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
i tunes...zelf gebruik ik nieuwsgroepen dat is ook redelijk virus vrij maar t is niet helemaal legaal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beemp3.com
Makkelijk
Je hoeft niks te installeren
Gratis
Snel
En andere voordelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Spotify is weliswaar niet om te downloaden, maar wel perfect. Trouwens downloaden is niet illegaal als het gaat om muziek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet niet wat men zeikt over virussen bij. Bijvoorbeeld Limewire. Ja je kan virussen krijgen, maar alleen als je echt illegaal spul download. Muziek kan je daar downloaden zonder enkele problemen.

Daarnaast zijn er torrents, kan je ook alles mee downloaden.

Maar dit is voorral illegaal! Wacht! In het buitenland!

In Nederland is muziek downloaden nog telkens LEGAAL!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als klassieke muziek je interesseert kun je op Muziekstromen.nl gratis via streams luisteren:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Listen to youtube.com is heeeeeeel handig en limwire en (of course) gewoon I tunes ;)

Ik hoop dat je hier wat mee kan ;)

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb hier athans nog NOOIT spam of virussen mee gehad!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op ares is zonder virus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.youtubedownload.altervista.org ff downloaden, zonder virussen. dan naar youtube, bij share/delen de link kopieren in het bovenste vak zetten en downloaden maar. bij de bron uitgebreide handleiding

Toegevoegd na 1 minuut:
alleen daar staat nog het oude plaatje waar de link staat, maar zoals ik al zei je moet naar share of delen en daar staat dan de link
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op deze site kun je makkelijk muziek en nog meer downloaden. of het legaal is weet ik niet zeker, maar ik denk van wel. het is helemaal gratis, en risico vrij, want ik weet eigenlijk wel zeker dat het legaal is. ik zelf heb er nog niet zo vaak meer gedownload, maar ik ken veel mensen die het zonder problemen via deze site doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Spotify!

http://www.spotify.com/nl

voor 5 euro per maand onbeperkt muziek op je computer, telefoon en all that jazz streamen en/of downloaden. Ze hebben ALLES!

Voor niets kun je het even uitproberen. 20 uur muziek per maand en reclames ertussendoor.

Zeker het proberen waard!