Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je een feest geven op openbaar terrein? (regio Rotterdam)

Ik wil een verjaardagsfeest geven voor ongeveer 50 man. Een zaaltje huren vind ik wat saai en thuis is met geluidsoverlast ook niet alles. Is het mogelijk om een feestje te organiseren in bijvoorbeeld een park of op het strand? Is overleg met politie dan bijvoorbeeld noodzakelijk? bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Vooral overleg met de gemeente is noodzakelijk want zonder vergunning van hun mag je geen groot feest organiseren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Staat alle info die je nodig hebt..

http://www.rotterdam.nl/pdc:evenementen_organiseren_in_een_deelgemeente
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat overleg wel handig is. Ik zie dit trouwens wel vaker; mensen die met een hele groep zitten te picknicken/bbq aan de maas in Barendrecht (naast het pannekoekenhuis zeg maar). Dat is een leuk stukje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor zover ik weet moet je voor feesten op een openbare plek altijd een vergunning aanvragen bij de gemeente.
Zo'n 3 maanden van tevoren.
Ik weet dat sinds een paar jaar bepaalde gemeenten persoonlijke evenementen/feesten op openbare plekken niet meer toestaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding