Wat is "hindsight 20/20"?

In het liedje "how did you get that lonely" van blaire larsen hoorde ik "I know hindsight's 20/20, (but I still don't understand)" wat betekent hindsight 20/20 nou precies?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.6K

Het beste antwoord

20 20 vision betekend dat je goede ogen heb. Hindsight betekend dat je het achteraf weet. Dus hindsight 20 20 betekend dat je achteraf perfect wist wat er was gebeurd/wat je fout had gedaan. En dat als je dat van tevoren had geweten dat je het dan niet zo had gedaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke bedankt erg duidelijk antwoord!

Andere antwoorden (1)

hindsight betekent dat je als je terugkijkt op een bepaalde situatie je weet welke keuze je het beste had moeten maken. Achter heb je altijd meer informatie te je beschikking, die je op het moment van het nemen van de beslissing nog niet wist.

Hindsight geeft je dan ook de mogelijkheid om te leren van je keuzes die je gemaakt hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Erg bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan.