TMF: veranderd doelgroep of is doelgroep veranderd?

Bij toeval zag ik dat op de Nederlandse zender TMF de ochtend begint met tekenfilms, komt dit voort uit het feit dat TMF ook andere doelgroepen probeert te bereiken. Tekenfilms, lijkt mij dan de doelgroep kinderen.

Of is de doelgroep die TMF bedient (lastig te zeggen, voornamelijk drinkende en losgeslagen jongens en meiden die naar Chersonissos gaan op vakantie) veranderd en kijken deze graag naar Nederlandse tekenfilms in de vroege uurtjes.

Voor mij een vraag, voor jou waarschijnlijk ook....

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

TMF verwacht haar echte doelgroep pas na 12-en aan te treffen voor de buis. Voor die tijd liggen velen nog onder het dekbedje of zijn naar school/werk.

Losgeslagen jongeren (de doelgroep volgens jou) kijken na een avondje stappen zeker niet voor 12:00u naar TMF,
dus dan kun je je ook maar beter op kindjes richten die na
Sesamstraat al in bed lagen en 's morgens lekker voor de TV gezet kunnen worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat dit er gewoon mee te maken heeft dat de TMF tussen 8 en 12 uur meer kinderen aan de buis kan kluisteren met tekenfilms. Dan de eigen doelgroep...