Zijn er originele spelregels verbonden aan het spel "spijker poepen"?

Ik stond net op het punt om te spijker poepen met mijn maatjes, toen we een meningsverschil kregen over de breedte van de hals van de flessen die we daarvoor moeten gebruiken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maakt niet zo veel uit, zolang je beide maar in dezelfde fles poept.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tegelijkertijd? :p Eens. Vind dat het opgenomen zou moet worden in het Grote Algemene Spelregelboek.

Antwoorden (3)

ik denk niet dat er officiele spijkerpoepwedstrijden zijn gehouden. het blijft toch meer in de kinderfeestjes sfeer. Dan heb je geen strenge regels nodig, en gebruik je de flessen die je hebt
12 jaar geleden
Niet de spijker vasthouden en erin duwen lijkt me de enige regel bij dat spel.
Voor de rest zou je het toch echt zelf moeten verzinnen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn geen echte regels voor dit spel.
De breedte van de flessen mag je zelf bepalen, maar meestal wordt dat gedaan met cola/fanta flessen of wijnflessen.
Succes met bepalen van de flessen en veel plezier met spijker poepen!!