weet iemand hoe dit programmaatje heet? het is om beats mee te maken.

ik keek laatst tv en zag iemand met dit programmaatje werken (zie afbeelding). Het leek me een gemakkelijk en handig programmaatje om beats mee te maken aleen ik weet niet hoe het heet.

alvast bedankt

(let niet op mijn spelling ik ben dyslectisch)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Al ben je dyslectisch, toch is het enige foutje aleen, en verder niks!

Antwoorden (2)

Ja dat weet ik garage band
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het zou ook FL studio (Fruity Loops) kunnen zijn, ik zie het niet goed. Zie bron voor de download-link.