Bestaat The Entertainment Group nog?

Heeft 'The Entertainment Group' een doorstart gemaakt, of zijn ze helemaal gestopt? (Als het mogelijk is, graag bronnen vermelden)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee, ze hebben geprobeerd om over te worden genomen of door te starten maar dat is allemaal niet gelukt:

The Entertainment Group, soms ook afgekort tot TEG, was een Nederlandse productiemaatschappij die zich met name richtte op Nederlandse artiesten en evenementen. Het hoofdkantoor van TEG was gevestigd in Hilversum.

TEG was bij het grote publiek vooral bekend vanwege de organisatie van de concertreeks Symphonica in Rosso van Marco Borsato en van de concerten van Guus Meeuwis in het Philips Stadion en het Abe Lenstra Stadion.

Het bedrijf vroeg in september 2009 uitstel van betaling aan, na onsuccesvolle overnames door het zusterbedrijf LAB Ventures.[1] Op 22 september 2009 werd door de rechtbank in Amsterdam het faillissement uitgesproken.[2] Na het faillissement van The Entertainment Group richtte Guus Meeuwis een eigen bedrijf op, genaamd Modestus Management.