Hoe vind ik een goede locatie voor een evenement?

Voor een evenement met ongeveer 600 personen ben ik op zoek naar een locatie die goed bereikbaar is met het openbaar vervoer, niet te duur is, centraal in het land ligt en beschikt over een grote 'beursvloer' en verschillende kleinere zaaltjes. Hoe vind ik zoiets?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (6)

daarvoor zou ik de KvK handel bellen in die regio. Denk dat zij je precies kunnen vertellen wie dat verhuurt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Van der Valk doet vaker zoiets. Misschien voor jou ook wat?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Expo Houten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
VVV Utrechtse Heuvelrug kan wellicht een goede locatie vinden voor het evenement.

Toegevoegd na 8 minuten:
http://www.vvvheuvelrug.nl/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
vernooy kersen daar kan je een zaal afhuren en zelfs de boomgaart super gezellig
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor 600 mensen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja volgensmij wel u zou die persoon kunnen mailen vooral met kersen tijd is het leuk
je kan ook studenten aan de ROC asa evenementen studies raad plegen, of andere evenementen studenten.. wie weet willen zij voor een leuk bedrag mee helpen met denken etc, en kunnen zij dit als slb opdracht doen voor hun studie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Origineel idee!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dank je wel stippel, ik hoop dat je er iets mee kan!