Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe vind ik een goede locatie voor een evenement?

Voor een evenement met ongeveer 600 personen ben ik op zoek naar een locatie die goed bereikbaar is met het openbaar vervoer, niet te duur is, centraal in het land ligt en beschikt over een grote 'beursvloer' en verschillende kleinere zaaltjes. Hoe vind ik zoiets?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

daarvoor zou ik de KvK handel bellen in die regio. Denk dat zij je precies kunnen vertellen wie dat verhuurt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Van der Valk doet vaker zoiets. Misschien voor jou ook wat?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Expo Houten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
VVV Utrechtse Heuvelrug kan wellicht een goede locatie vinden voor het evenement.

Toegevoegd na 8 minuten:
http://www.vvvheuvelrug.nl/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
vernooy kersen daar kan je een zaal afhuren en zelfs de boomgaart super gezellig
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor 600 mensen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja volgensmij wel u zou die persoon kunnen mailen vooral met kersen tijd is het leuk
je kan ook studenten aan de ROC asa evenementen studies raad plegen, of andere evenementen studenten.. wie weet willen zij voor een leuk bedrag mee helpen met denken etc, en kunnen zij dit als slb opdracht doen voor hun studie
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Origineel idee!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dank je wel stippel, ik hoop dat je er iets mee kan!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding