Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe sluit ik losse stereo boxen aan op mijn laptop?

ik heb deze boxen pasgeleden gekocht maar ik wil ze op mijn laptop aansluiten moet ik daar voor een stereo hebben etc?

en hoe zou ik het dan moeten doen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.2K
Ritsuka
9 jaar geleden
Wat voor stekker zit er aan?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Welk type speakers zijn het? (Akai maar type?)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Van de laptop naar de boxen geeft een belabberd geluid (het vermogen van de laptop is te laag). Een versterker er tussen geeft veel betere kwaliteit geluid. Kabeltje van laptop naar (bijv. AUX) ingang versterker en de boxen op de uitgangen van de versterker. Een miniversterker van een paar tientjes volstaat al.
(Lees meer...)
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zorg wel voor een bijpassend (bij de speakers) versterker.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
zou een oude stereo met aux ook kunnen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Indien je met stereo receiver bedoeld, ja dat kan ook werken. Mits die receiver ook versterkt.
Ik zou een externe geluidskaart kopen. Met usb uitgang. Bijv van edirol. Kost oo iets van 2 of 3 tientjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ook dan heb je bij deze speakers nog een versterker nodig.
Zelf zou ik eens een rommelmarkt oplopen op zoek naar een versterker, dat kost je vaak nog geen 20 euro. Een versterker met AUX kabel volstaat dan inderdaad tussen je laptop en versterker. Sluit je boxen op de versterker aan met speakerdraad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding